Politica de garanție, returnare și renunțare la cumpărare a echipamentelor și serviciilor DEXELLENCE PROJECT SRL
Ultima actualizare: 15.07.2025

Garantia produselor distribuite de DEXELLENCE PROJECT SRL
- Produsele comandate de la DEXELLENCE PROJECT SRL sunt fie noi, fie reambalate sau utilizate (caz in care se va specifica acest lucru in descrierea produsului).
Produsele noi se livreaza in ambalaje originale si beneficiaza de garantie, conform prevederilor legale in vigoare (OUG 21/1992 cu modificarile si completarile ulterioare si Legea 449/2003, cu modificarile si completarile ulterioare) si politicilor comerciale ale producatorilor.
Termenul de garantie al produselor noi incepe din momentul livrarii, conform procesului verbal de predare-primire.
Termenul de garantie al produselor noi difera in functie de produs si producator. Dexellence Project SRL are produse cu termen de garantie de 12 sau 24 luni. Conditiile de acordare a garantiei sunt proprii fiecarui producator in parte, si sunt mentionate in Certificatul de Garantie ce insoteste produsele la livrare. Clientii sunt rugati sa citeasca atent conditiile de garantie inainte de inceperea utilizarii aparaturii.
Detaliile legate de termenul de garantie sunt mentionate in descrierea produselor si in contractele de vanzare-cumparare.
Exceptie fac produsele consumabile si produsele reambalate sau utilizate, care nu beneficiaza de garantie. - Indiferent de Certificatul de Garantie al producatorului, garantia se pierde imediat in urmatoarele cazuri:
- aparatele au fost pastrate, utilizate, manevrate sau intretinute necorespunzator, contrar instructiunilor din manualul de utilizare, sau de catre personal fara instruire adecvata.
- aparatele au fost deteriorate mecanic (sparte, zgariate, lovite etc.) ca urmare a unor utilizari sau manipulari neglijente, sau a altor accidente, inclusiv a unor catastrofe naturale.
- asupra aparatelor s-au efectuat intervenţii de cãtre utilizator sau alte persoane neautorizate.
- s-au utilizat alte consumabile si piese de schimb decat cele recomandate de producator.
- Vanzatorul ofera garantie exclusiv pentru deficiente de productie.
- Uzura normala nu este acoperita de garantie.
Garniturile si plasticele nu sunt acoperite de garantie.
In cazul solicitarilor nejustificate a garantiei, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a solicita Cumparatorului plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului si a taxelor de transport, respective cazare corespunzatoare deplasarii (daca este cazul). - In cazul in care produsul trebuie trimis prin curier, costurile de transport vor fi suportate de client. Se recomanda expedierea in ambalajul original. Daca nu se mai poate folosi ambalajul original, se recomanda folosirea unuia similar, cat se poate de rezistent si cu cat mai mult material de protectie pentru a asigura integritatea acestuia la transport. Clientul isi asuma integral responsabilitatea in cazul degradarii sau pierderii produsului in urma transportului (oricare alt transport decat cel de livrare initiala a aparaturii, ce intra in atributia Dexellence Project SRL).
- Daca in momentul receptiei veti constata lipsa certificatului de garantie al produsului, trebuie sa ne anuntati in maxim 48 de ore (calculate in zile lucratoare) de la primirea produsului pe adresa de email contact@dexellence.ro sau la numarul de telefon: 0744 667 564. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Service-ul aparaturii medicale realizat de DEXELLENCE PROJECT SRL
- SC DEXELLENCE PROJECT SRL asigura asistenta tehnica, servicii de reparatii si mentenanta pentru echipamentele stomatologice aflate in garantie si post-garantie. Asistenta tehnica este sustinuta de o echipa de tehnicieni de aparatura medicala care au participat la numeroase training-uri direct la producatori – la sediile PLANMECA (Finlanda), DURR DENTAL (Stuttgart, Germania) si MELAG (Berlin, Germania), fiind certificati si in legatura permanenta cu departamentele tehnice ale producatorilor. Sunt pregatiti sa rezolve prompt si prin cele mai moderne metode problemele tehnice pe care le intampinati in clinica stomatologica sau centrul de radiologie dentara. Prin “service” se intelege atat constatarea, interventia fizica, consultanta telefonica, cat si asistenta ONLINE prin platforme specifice de tip (dar nu numai) TeamViewer.
- Departamentul de Asistenta Tehnica sustine activitatile de pre si post-vanzare a echipamentelor medicale de stomatologie prin urmatoarele activitati contra-cost sau incluse in costul aparaturii achizitionate, dupa caz:
- Furnizarea informatiilor necesare, a detaliilor tehnice si a desenelor de amplasare pentru pregatirea adecvata a spatiilor destinate instalarii echipamentelor
- Pregatirea documentelor necesare autorizarii si functionarii echipamentelor de radiologie si infrastructura medicala stomatologica conform legislatiei in vigoare
- Activitati de project management in relatia cu arhitecti, proiectanti si constructori pentru realizarea intocmai si la timp a proiectului
- Instruirea personalului utilizator asupra modului de intretinere si utilizare a echipamentelor instalate
- Desfasurarea activitatilor specifice de service privind intretinerea tehnica preventiva, diagnosticarea si repararea echipamentelor medicale in conformitate cu recomandarile si cerintele producatorilor
- Instruirea personalului utilizator asupra modului de intretinere si utilizare a echipamentelor instalate
- Furnizarea pieselor de schimb originale, de la producatorii echipamentelor medicale
- Upgradarea sistemelor hardware si a solutiilor software conform cu recomandarile producatorilor pentru echipamentele vandute, asigurandu-se cresterea performantei si siguranta in exploatare
- Contact permanent cu specialistii producatorilor pentru implementarea proiectelor cu un grad ridicat de complexitate sau rezolvarea problemelor de asistenta tehnica in regim de urgenta
- COSTURI. Costul serviciilor de asistenta tehnica oferite de Dexellence Project SRL sunt afisate pe pagina www.dexellence.ro/service . Prin solicitarea de asistenta tehnica din partea Dexellence Project SRL clientii isi asuma luarea la cunostinta si acordul referitor la costul respectivelor servicii. In cazuri particular, Dexellence Project SRL isi rezerva dreptul de a solicita plata in avans a interventiilor de service, mentenanta sau revizie pntru aparatura medicala. Interventia de service nu asigura sau garanteaza solutionarea problemei tehnice, ci identificarea acesteia si incercarea solutionarii. Clientul isi asuma achitarea costului interventiei de service inclusiv in cazul in care problema tehnica nu a putut fi solutionata.
- TIMPUL DE INTERVENTIE. Echipa tehnica Dexellence Project SRL incearca sa solutioneze orice problema tehnica raportata in cel mai scurt timp posibil. Nu exista insa o garantie a interventiei intr-un timp anume, recomandarea noastra fiind programarea in avans a reviziilor, lucrarilor de mentenanta si a intervalelor de asistenta tehnica telefonica sau online.
- PRIORITATEA INTERVENTIILOR. In cazul mai multor solicitari de interventie cncomitente, vor avea prioritate interventiile, reviziile si montajele deja programate, urmate de interventiile neprogramate care duc la imposibilitatea desfasurarii activitatii clinicii / centrului de radiologie, urmate de celellate interventii.
- PREGATIREA APARATURII/SPATIULUI PENTRU INTERVETIE. In vederea solutionarii problemelor tehnice si usurarii interventiilor de service al Dexellence Project SRL, clientii sunt rugati sa elibereze si sa puna la dispozitia echipei tehnice Dexellence Project SRL spatiul in care este depozitata aparatura in intervalul orar stabilit in urma programarii prealabile. Orice intarziere de peste 15 min cauzata de CLIENT va fi taxata conform tarifelor de service/ora, iar clientul isi asuma achitarea acestui cost. Aparatura ce urmeaza a fi service-ata va fi curatata in prealabil de catre client, tehnicienii Dexellence Project nefiind responsabili cu curatarea aparaturii murdare (unit dentar, autoclav, microscop, compresor, pompa aspiratie, aparatura de radiologie, masina de frezat si altele). Clientul isi asuma achitarea contravalorii pieselor de schimb necesare solutionarii problemei tehnice raportate, conform recomandarii tehnicienilor Dexellence Project SRL.
Politica de Retur
Ne dorim să asigurăm transparență și încredere pentru fiecare achiziție. Dacă nu ești mulțumit de un produs comandat, ai posibilitatea de a-l returna în anumite condiții, conform legislației în vigoare (OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor).
1. Perioada de retur
Produsele comandate prin magazinul online pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice de la data recepționării comenzii.
2. Condiții de returnare
Pentru ca returul să fie acceptat, trebuie îndeplinite următoarele condiții:
Produsul să fie neutilizat, fără urme de montaj, uzură sau deteriorare.
Produsul trebuie returnat în ambalajul original, cu toate accesoriile, etichetele și documentele livrate împreună cu acesta (factura fiscală, certificat de garanție, manuale, etc).
Nu se acceptă returul produselor care:
– au fost desigilate și fac parte din categoria echipamentelor medicale de unică folosință;
– au fost personalizate sau fabricate la comandă;
– au fost instalate sau utilizate;
– au o natură care, din motive de igienă sau protecția sănătății, nu pot fi returnate după desigilare (ex. produse de curățare, consumabile deschise).
Dexellence își rezervă dreptul de a refuza returul dacă produsul returnat nu îndeplinește condițiile de mai sus.
3. Modalitatea de returnare
Procesul de retur se desfășoară astfel:
Notificarea intenției de retur
Transmite o solicitare scrisă la adresa contact@dexellence.ro în termen de 14 zile de la primirea produsului. Include următoarele informații:
– numărul comenzii și data achiziției;
– denumirea produsului/lor;
– motivul returului (opțional);
– datele tale de contact.
Confirmarea de la echipa noastră
Vei primi un răspuns cu pașii de urmat și adresa exactă de returnare.
Expedierea produsului către Dexellence
Trimite produsul la adresa comunicată, în ambalajul original, împreună cu toate documentele.
Verificarea produsului și rambursarea
După recepționarea coletului, produsul va fi verificat de echipa noastră. Dacă totul este în regulă, vom iniția rambursarea în cel mult 14 zile lucrătoare prin aceeași metodă de plată folosită la achiziție (sau altă variantă agreată in scris de comun acord).
4. Costuri de retur
Costul transportului pentru retur este suportat de client, cu excepția cazului în care produsul prezintă defecte de fabricație sau a fost livrat greșit.
Nu acceptăm colete cu ramburs sau trimiteri cu plată la destinație.
5. Produse defecte sau livrate greșit
Dacă primești un produs:
– defect din fabrică,
– incomplet sau diferit de cel comandat,
te rugăm să ne contactezi în maximum 48 de ore de la recepționare, pentru a remedia situația.
6. Contact
Pentru orice întrebări legate de retur, ne poți contacta la:
📞 +40 744 667 564 / +40 742 071 202
🕒 Luni – Vineri, 09:00 – 17:00
